dimecres, 24 d’octubre del 2007

CONVIVÈNCIES CRISTIANES

LA MOLA (19 OCTUBRE 2007)

Una sortida per recordar




Vam realitzar les Convivències Cristianes els alumnes de 1r i 2n d’ESO. Vam anar tres professors: el David, la Germana Àngels i el Josep.





La valoració té un doble vessant:
la pujada i l’estança a la muntanya va ser maca perquè vam caminar força estona (poc habitual en els nens que van confessar que no caminen mai) i pel fet de gaudir de la natura.
A la banda contraria, vam fer una gimcana i una petita celebració que va quedar molt curta en el temps ja que mentre pugem arribem a les 12:00 hores i cap a les 14:30 hem de baixar. Pot ser hauríem de sortir a les vuit per tenir més tems allà dalt.LA MOLA (19 OCTUBRE 2007)







11 comentaris:

Anònim ha dit...

Anònim
La sortida a la mola va ser molt cansada i a dalt no havia res nomes quatre pedres i era molt llarg el trayecte

Anònim ha dit...

l'excursió va ser una mica aburrida i a més pujar a dalt del tot per anar-hi a l'Iglesia ...
Però m'ho vaig passar bé, bastant cansada.
A més, ens van castigar el divendres per la tarda per haver-nos portat malament.

Anònim ha dit...

Doncs jo vaig trobar que va ser una excursió molt "guai". Hauríem de fer-ne més d'aquest tipus. Vam poder gaudir de la natura i ens ho vam passar molt bé a la gimcana.

Anònim ha dit...

La excursion a la mola va ser cansada i aburrida i havien uns nens i una "famosilla". Jo vaig arribar dels ultims i la germana va arribar la primera!!!!!!!!

Anònim ha dit...

la excursión fue un rollo

Anònim ha dit...

m'hauria agradat molt anar, segur!
jo volia anar.

Anònim ha dit...

La excursió a la Mola va ser molt divertida, a dalt va camtar a la esglesia peró no va sortir gaire bé, també vam fer una gimcama, el nostre equip va ser el guañador de 1 d'ESO.
M'agradiria fer-la un altre cop.

Anònim ha dit...

La excursión a la Mola va ser divertida perque vam tenir contacte amb la natura.

Anònim ha dit...

Anònim
Em va agradar molt la excursió perque hi havia molt bon paisatge,i tots vam estar junts.

Anònim ha dit...

Hola a tots i a totes!!!
Sóc la Sara de 1 de la E.S.O L'excursió em va agradar molt perquè m'agrada la muntanya i sortir dels llibres i de la rutina diària. El que més en va agradar va ser quan vam arribar a dalt del tot perquè vam poder descansar i el que menys va ser quan vaig arribar a casa tebia les cames que no les sentia, si us plau vull unes cames noves!!! jeje tinc ganas de que hi arribi una altra excursió.

Anònim ha dit...

Holaa!!
Jo vull dir que la excursió va ser molt aburrida perque vam estar mes estona caminant que jugant i aixo de caminar fins adalt del tot es mooooolt cansat per despres arribar adalt i veure nomes un tros de terra amb 4 pedres.Pero el que si em va agradar es que el paisatge que es veia desde d'alt era molt bonic,que vaig surtir de la rutina diaria i que m'ho vaig pasar molt bé amb els meus companys i els professors.
Adeuu!!