divendres, 23 de novembre del 2007

VISITA AL MUSEU OLÍMPIC I SALÓ DEL LLIBRE



El dia 22 de novembre els lumnes de 5è i 6è de primària vanfer la visita al museu olímpic de Barcelona i al Saló del llibre. La primera quedava inclosa en les activitats programades dins de l'àrea d'Educació Física (2008 any olímpic) i la segona en les activitats previstes en el projecte puntedu.
Abans de la visita al museu van passar tots pel passeig de la fama, on veieren tot de petjades d'esportistes famosos. A dins un "gran" museu on s'hi podia trobar tot tipus d'informació: des de materials emprats al llarg de la història, com suport audiovisual o bases de dades immensa d'esports i esportistes.
Després de dinar van visitar el Saló del llibre en el que es va fer un taller d'impressió: els de 5è amb la imprenta de Gutemberg i els de 6è amb edició digital Machintosh. Un cop finalitzat el taller van veure una obra de teatre que tractava sobre la riquesa que aporta a la persona llegir llibres.
Si voleu veure totes les fotos a la web del cole.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Sóc la Leyre de 6è.
Em va agradar molt la sortida al museu olímpic, sobretot perquè hi va sortir l'esport de gimnàstica, que no el coneix gairebé ningú.M'ho vaig passar molt bé, i fins i tot vaig veure esports que no coneixia, com el hockey o l'atletisme per a discapacitats.

Anònim ha dit...

Hola sóc la Paola García de 6è.
Abans d'entrar al museu, vam passar pel Passeig de la Fama, on hi havia molts esportistes coneguts i la seva petjada. La que més em va cridar l'atenció va ser la de Nadia Comaneci, perquè és gimnasta. Dintre del museu m'ho vaig passar molt bé perquè vaig apendre moltes coses i, a més, vaig trobar els dos personatges que el Rupert ens va fer buscar.
Una de les coses que més em va agradar, va ser una mena d'ordinadors on posaves el nom d'un esportista i podies veure vídeos.
Però el que més em va agradar del museu és que vaig apendre que l'esport es practica per diversió i per autosuperar-se.
Espero tenir l'oportunitat de tornar!

Anònim ha dit...

Sóc la Leyre de 6è.
La sortida al Saló del Llibre va ser molt divertida, sobretot quan vam modificar-nos les cares amb el photoshop!El teatre també em va agradar. Però el que no em va agradar, és que no vamtenir temps de comprar algun llibre.

Anònim ha dit...

Hola, sóc la Cristina de 6è.
Abans d'anar al museu Olímpic, vam passar per el Passeig de la Fama, molts esportistes no els coneixia.
Al entrar al museu, vaig començar a buscar els personatges que el Rupert m'havia fet buscar. Un d'ells era la Nadia Comaneci. Em va agradar molt.
Desprès, vam anar al Saló del Llibre. Vam fer un taller sobre el Photoshop, em va agradar molt. Despès d'acabar el taller, no vam tenir temps per comprar llibres. Vam tornar cap a Sabadell amb l'autocar.

Anònim ha dit...

Sóc el Sergi de 6é.
Em va agradar molt la sortida al museu olímpic, abans d'entrar al museu, vam passar pel Passeig de la Fama, on hi havien les petjades de esportistes coneguts.
Quan vaig entrar al museu el meu grup i jo vem buscar a el personatge que el Rupert m'havia fet buscar,el Paavo Nurmi,es un atleta.
El que amb va agradar molt va ser una exposició de waterpolo.

Anònim ha dit...

Sóc el David Ferret, de 6è.
La sortida em va afradar molt però el que no em va afradar va ser que anéssim amb el temps tan marcat i l'obra de teatre,que ho van fer bastant bé però no era del nostre gust. El que més em va agradar va ser el passeig de la fama on hi estaven les petjades i els noms més coneguts de l'esport, i l'audiovisual del museu que ttracatva sobre l'esforç que feien els atletes en autosuperar-se en les seves capacitats.
M'agradaria poder tornar l'any que vé.

Anònim ha dit...

Hola, hem dic Cristina Travel de 6é, jo no vaig poder anar ni al Museu Olimpic, perquè tinc trencada la tibia. Però m'agradaria molt que es repetís quan m'hagi recuperat de la cama, perquèsegur que ha sigut molt divertit.
Segur que els meus companys van fer un taller al Museu Olimpic i s'ho van passar molt bé, seguríssim!!

Anònim ha dit...

Sóc la Valentina de 6è.
Em va agradar anar al museu olímpic per que vaig veure coses que mai havia vist i em van sorpendre com la cadira de rodes que hi havia al principi de la entrada.
El saló del llibre em va agradar alhora de fer el taller i quan vam veure el teatre també.

Anònim ha dit...

anonymous said...
Hola,sóc l´Adrián Carrión de 5è.
L´excurció al museu Olímpic va ser una experiència molt interessant.
Vam veure molts esports i molts no els coneixia.
Tot era molt bonic i hi havía una sala on hi havia com jocs que has de fer.
Mai m´havia imaginat que fós tant entretingut i interesant.
Al saló del Llibre,hi havia molts llibres i molta gent.
Les activitats que vam fer eren molt entretingudes i al teatre,va ser molt divertit.
Aquell día va ser fenomenal.