dimarts, 24 de febrer del 2009

HEM FET ESGRIMA

A les classes d'Educació Física hem fet unes classes d'esgrima. Hem après moltes coses d'aquest esport olímpic, des dels seus orígens fins a la seva transformació com a esport. A més sabem que ha estat presenst a tots els JJOO i la importància del joc net i la noblesa que impera a tots els duels. També ens hem adonat que l'equilibri, les habilitats, el control del cos, etc són molt importants. Aquí us deixem una mostra de les activitats que hem realitzat i sobre la que esperem les vostres opinions

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola sóc el Xavier Colomer de la classe de 4t i vull comentar que l'activitat de l'esgrima m'agaradat molt sobretot la competicio que vam fer.tambe em va agradar els jocs.Adeu!!

Anònim ha dit...

Hola, sóc la Núria Rodríguez de 4t de primària. En l'esgrima, m'ha agradat la competició en grups que vam fer. No m'han agradat les explicacions i els jocs que vam fer.
Espero que un altre any no es torni a fer aquest esport i fer un altre més divertit.

Anònim ha dit...

hola, sóc el Pablo Paniello. Aquesta idea de l'esgrima m'ha agradat molt i he après moltes coses... o sigui que m'ha encantat! Adéu i gràcies.

Anònim ha dit...

Hola sóc l'Eric de 4t de primària i vull dir que aquest esport de l'esgrima es fantàstic els exercicis, els jocs i la competició sobre l'esgrima són emocionants i divertides no hi ha res de l'esgrima que no m'agradi!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola,soc el Joan Miró de 3r.Aquest esport m´agradat molt es molt divertit i molt interesan,em aprés moltes coses i em fet una compatició i molts jocs...

Anònim ha dit...

Hola, sóc la Sònia García de 4t de Primaria. Aquesta activitat d'esgrima m'ha agradat molt, m'ho he pasat tant bé, que fins i tot m'ha fet una mica de pena que ja s'ha acabat, però he après molt.
L'idea de fer-ho em sembla perfecte, perquè així podem coneixer esports tan genials com aquest.
Adéu.

Anònim ha dit...

Hola, sóc l'Andrea Guillem DE 3r EP.M'ha agradat molt aqueta activitat i també he après moltes coses i molt jocs ...

Adeu!!!

Anònim ha dit...

Hola,sóc la Maria de 3er de Primària. M'ha agradat bastant això de l'esgrima: fer treball en grup, fer jocs, i lo que més m'ha agradat són aquelles espases de goma, eran tan mones...i també m'ha agradat molt lluitar amb els companys. Jo no vaig guanyar gaire però ens ho van passar pipa. La professora que va venir es deia Anna.

Anònim ha dit...

Hola a mi també m'hagués agradat fer esgrima de petita però no es va fer :( però que es farà. A PASAR-HO bé mentre pogueu fer activitats tan divertides com aquesta!
Adeu!!

Anònim ha dit...

Hola,sóc la Berta Miró de 3r de primaria.
Les classes d'esgrima van ser molt divertides i molt interesants.
Vam fer servir el sabra i passos d'esgrima.
Tambè vam fer com una petita competició.
Im'ho vaig passar molt bé...
Adeu!!!!!!!!!!!!!!!!