dijous, 30 d’abril del 2015

6è VISITA EL CENTRE DE TRACTAMENT DE RESIDUS

Aquest passat dimarts, un grup d’alumnes de 6è, van anar a visitar el nou centre de Tractament de Residus del Vallès Occidental, CTR-Vallés. És una instal·lació que permet tractar els residus per obtenir materials recuperables i garantir que cap residu arriba al seu destí final sense passar abans per un procés que asseguri el seu màxim aprofitament i la innocuïtat dels fluxos de sortida. Durant la visita els van ensenyar maquetes, els van explicar què era un abocador, els van passar un Power Point amb informació i finalment van veure les màquines.

Emma: “Tot i que feia pudor, em va agradar perquè vam veure les màquines i la gent treballant. També vaig aprendre moltes coses sobre el reciclatge.”


Eric: “Em va agradar perquè vaig veure coses noves, i també vaig veure com la gent llençava coses que es poden reutilitzar. A més a més, em va agradar quan vam fer el moneder amb bricks.”